Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
- współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
 - współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
 - udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
 
 - przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
- świadczeń opieki zdrowotnej,
 - zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
 - przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;
 
 - zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
 - prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
- prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
 - sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
 - sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
 - opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
 
 - właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
 - monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
 - realizacja zadań dotyczących przygotowania dokumentów związanych z rozliczaniem wyników/skutków kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
- sporządzanie projektu dokumentów wynikających z Procedury do procesu: Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach oraz procedury: Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji;
 
 - realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy o świadczeniach.
 
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz;
 - minimum 4 lata pracy zawodowej;
 - posiadanie obywatelstwa polskiego;
 - posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
 - doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia;
 - znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.
 
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
 - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
 - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
 - wysoka kultura osobista;
 - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programów Word, Excel).
 
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
 - kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
 - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
 - oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
 
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
 - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
 - możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
 - pracę w systemie hybrydowym
 - elastyczny czas pracy
 - nagrodę jubileuszową za staż pracy
 - dodatkowy urlop stażowy
 - profesjonalny system szkoleń
 - możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
 - możliwość dofinansowania studiów do 100%
 - opiekę mentora/ mentorki
 - atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
 - dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
 - dofinansowanie karty sportowej
 - Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
 
 - ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
 - inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).
 
Podobne oferty pracy
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...