Specjalista w zakresie psychologii

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Specjalista w zakresie psychologii
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0305
OBOWIĄZKI:
Pełen opis stanowiska pracy oraz toku naboru konkursowego dostępny na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Sosnowcu www.sosnowiec.so.gov.pl (zakładka praca w sądzie)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja własnej pracy
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa programów MS OFFICE


Wymagania inne:

Dyplom ukończenia wyższych studiów z zakresu psychologii i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu psychologiiDoskonała poparta doświadczeniem praktycznym umiejętność posługiwania się narzędziami badawczymi z zakresu psychologii i zdolności diagnostyczneMinimum 3 - letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 - letniej praktyki klinicznej

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 360 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty pracy

Psycholog

Opublikowano: 20-04-2025

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Szymanów (pow. piaseczyński, gm. Góra Kalwaria), ul. Szymanów 5

Praca w Centrum Opieki i Rehabilitacji LUX MED, który znajduje się przy ul. Szymanów 5 w Szymanowie (powiat piaseczyński). My zadbamy o: Pracę w...

Psycholog szkolny

Opublikowano: 20-04-2025

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie / Stara Sobótka

Praca na stanowisku psychologa szkolnego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: predyspozycje do pracy z dziećmi...

Starszy specjalista

Opublikowano: 20-04-2025

Firma: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie - kontakt z klientem zewnętrznym - praca w terenie - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa...