Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Szczecin, Andrzeja Struga 42
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut).
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę zlecenie na cały etat,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,​
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00, w soboty: 8:00-13:00,​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • prywatna opieka medyczna.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Opublikowano: 03-11-2025

Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, aleja Bohaterów Warszawy 42

Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o...

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Opublikowano: 29-10-2025

Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, al. Piastów 30

Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept. Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów. Pobieranie opłat za świadczone usługi....