Medikar sp. z o.o. sp. k zatrudni Rejestratora/kę Medycznego/ą. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
- wykształcenie minimum średnie;
- szybkie przyswajanie nowej wiedzy;
- umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych;
- zaangażowanie;
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (przychodnia jest otwarta od pon. do piątku w godzinach 8:00-20:00, sobota w godz. 8:00-16:00);
- sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem;
- prace administracyjne związane z obsługą pacjenta;
- współpraca z personelem medycznym;
- rejestracja usług medycznych (internetowa, telefoniczna, bezpośrednia);
- obsługa systemów informatycznych - wprowadzanie danych;
- zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz placówki.
- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego;
- elastyczną formę zatrudnienia – czas pracy odpowiadający całemu etatowi medycznemu (umowę zlecenie lub kontrakt B2B);
- udział w szkoleniach wewnętrznych;
- współpracę z zespołem wielospecjalistycznym z zakresu zdrowia psychicznego.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi pacjentów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Rejestracja pacjentów i udzielanie informacji o świadczeniach Telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjentów Prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz...
Recepcjonista / Recepcjonistka
Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda, Wojska Polskiego 3
Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: CENTRUM MEDYCZNE MML SP. Z O.O.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2E
Zakres obowiązków: bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów, kompleksowa obsługa recepcji, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach...