Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Pracownik Recepcji Medycznej                
             Miejsce pracy: Gdańsk                
                            Opis stanowiska:
- Obsługa pacjentów telefonicznie i w placówce z zachowaniem standardów jakości
 - Rejestracja wizyt POZ i wsparcie przy przygotowaniu do badań
 - Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz harmonogramów przyjęć i wypisów
 - Kierowanie pacjentów do odpowiednich gabinetów i wsparcie administracyjne
 
Wymagania:
- Umiejętność komunikacji i wysoka kultura osobista
 - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 - Dyspozycyjność na około pół etatu
 - Odporność na stres, empatia i pozytywne nastawienie
 
Oferujemy:
- Pracę w elastycznym wymiarze godzin
 - Przyjazny zespół i dobre warunki współpracy
 - Dodatkowe wynagrodzenie za pozyskane deklaracje i sprzedaż usług
 
Podobne oferty pracy
Recepcjonista medyczny
                                Opublikowano: 03-11-2025
                            
                        Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Telefoniczne i osobiste przyjmowanie pacjentów w placówce Rejestracja wizyt i udzielanie informacji o badaniach i wymaganych dokumentach Obsługa...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
                                Opublikowano: 03-11-2025
                            
                        Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
                                Opublikowano: 03-11-2025
                            
                        Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Inflancka 4
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania...