Pielęgniarz/pielęgniarka

Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Pszczynie Łące
Pielęgniarz/pielęgniarka
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0256
OBOWIĄZKI:
- zapewnienie profesjonalnej opieki nieletnim- współpraca z lekarzem- wykonywanie czynności pielęgniarskich zgodnie z obowiązującymi procedurami- prowadzenie dokumentacji medycznej*praca wg harmonogramu pracygodziny pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Poziom wykształcenia:- minimum średnie pielęgniarskie (z prawem do wykonywania zawodu) lub- wyższe (w tym licencjat) na kierunku pielęgniarstwoPozostałe wymagania:- Prawo do wykonywania zawodu- Dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe,- Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami,- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- Kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wysokość wynagrodzenia 5000 zł + dodatek za wysługę lat, którego wysokość zależy od stażu pracy oraz 35% dodatek specjalny za trudną pracę.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Podobne oferty pracy

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Opublikowano: 05-11-2025

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Pomorska 96

Zapraszamy do podjęcia współpracy w Centrum Medycyny Rodzinnej LUX MED znajdującym się przy ulicy Pomorskiej 96 w Gdańsku. Proponujemy możliwość...

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Augustówka 30 oraz ul. Modlińska 15

Praca w placówkach przyzakładowych LUX MED znajdujących się przy ul. Augustówka 30 oraz ul. Modlińskiej 15 w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i...

Pracownik punktu pobrań

Opublikowano: 05-11-2025

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

obsługa Pacjentów w punkcie pobrań oraz wykonywanie niezbędnych procedur medycznych, prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi...