Pielęgniarka

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

Pielęgniarka
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska
  • Praca w przychodni POZ, w punkcie pobrań
  • Praca w punkcie szczepień (opcjonalnie)
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie medyczne - preferowane ukończone studia licencjackie/magisterskie na kierunku Pielęgniarstwo
  • Aktualne prawo wykonywania zawodu
  • Doświadczenie w pracy w punkcie pobrań dla dorosłych i dla dzieci
  • Wykonywanie szczepień ochronnych dzieci i dorosłych (opcjonalnie)
  • Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej oraz skrupulatność w realizacji codziennych zadań
Oferujemy
  • Atrakcyjne zarobki z możliwością awansu
  • Praca bardzo rozwojowa ze względu na charakter Resortu m.in. turnusy rehabilitacyjne, kontrakt z NFZ[hr]
  • Zapewniamy możliwość zakwaterowania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Opublikowano: 10-09-2025

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Śródmieście, Al. Józefa Piłsudskiego 87

Zapraszamy do podjęcia współpracy w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Józefa Piłsudskiego 87 w Łodzi. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w...

Pielęgniarka

Opublikowano: 09-09-2025

Firma: JULITA WŁADYSŁAWA KĘDRA PRZYCHODNIA LEKARSKA "DOKTOR J. KĘDRA"

Lokalizacja: mazowieckie / Kadzidło

Zakres zadań wynikających z funkcji pielęgniarki. Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne, medyczne, kierunek: pielęgniarstwo- medycyna...

Pielęgniarka

Opublikowano: 09-09-2025

Firma: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg

Prowadzenie dokumentacji medycznej, wykonywanie zadań pielęgniarkiJedna zmiana - godziny pracy do ustalenia Wymiar godzin pracy: 7 godz. 35 min....