Opiekun (osób z zaburzeniami psychicznymi)

Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Opiekun (osób z zaburzeniami psychicznymi)
Miejsce pracy: Złotoryja
Numer: StPr/25/0020
OBOWIĄZKI:
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbednych do samodzielnego życia.2. Pielęgnacja - jako wspieraniw procesu leczenia.3. Pomoc mieszkaniowa.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wymagane przy uzyskaniu kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osony niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi (Rozporządzenie MPiPS z 2006 r. Dz. U. nr 43 poz 943 oraz rozporządzenie MPiPS z 2005 r. tj. Dz. U. z 2024 poz 816), doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi, staż pracy min. 1 rok, posiadanie umiejętności: pracowitość, rzetelność, odpowiedzialność, motywowania i rozwiązywania konfliktów, empatia i asertywność

Miejsce pracy:

Złotoryja


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi

Podobne oferty pracy

Opiekun medyczny

Opublikowano: 22-04-2025

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie

Lokalizacja: wielkopolskie / Jarogniewice

Praca z mieszkańcami na oddziale Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

Opiekun medyczny

Opublikowano: 22-04-2025

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Samborowo

opieka nad osobami starszymi, kontrola przyjmowania leków, pomoc w codziennych czynnościach życiowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja: śląskie / Zabełków

Pielęgnacja osoby starszej, pomoc w toaletach, karmienie.Wykształcenie: opiekun medyczny/opiekun osoby starszej, mile widziane doświadczenie minimum...