Operator numerów alarmowych

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Operator numerów alarmowych
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0889
OBOWIĄZKI:
- Więcej informacji na stronie: http://www.katowice.uw.gov.pl- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko: OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Przyjmowanie informacji o wystąpieniu lub podejrzeniu wystąpienia nagłych zagrożeń życia lub zdrowia, w tym aktów przemocy, a także nagłych zagrożeń środowiska lub mienia oraz zagrożeń bezpieczeństwa i porządku publicznego zgłaszanych na numery alarmowe 112, 997 i 998 w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych. 2. Rejestrowanie i przekazywanie zgłoszeń alarmowych przy pomocy urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego. 3. Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych. - Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. praca w siedzibie Urzędu 2. wymiar czasu pracy - etat; pierwsza - półroczna umowa na pełen etat (z uwagi na proces szkoleniowy); później możliwość zmniejszenia wymiaru etatu (minimum )3. praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta (do momentu uzyskania certyfikatu operatora numerów alarmowych praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie)4. stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon inagłowny zestaw słuchawkowy 5. praca na komputerze - powyżej 4 godzin dziennie 6. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej 7. oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne 8. pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy; dodatek za pracę w godzinach nocnych; dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"; nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy; możliwość udziału w szkoleniach/kursach; możliwość awansu zawodowego; pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłata do karty sportowej; możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe- znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym (minimum B1) - znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych - znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym (rozdział 1 oraz rozdział 3 w zakresie dot. organizacji systemu PRM, SWD PRM i dyspozytorni medycznych), o ochronie przeciwpożarowej (rozdział 3), oPolicji (rozdział 1, rozdział 2 w zakresie dot. rodzaju służb Policji i jednostek organizacyjnych, rozdział 3 w zakresie dot. zadań i uprawnień Policji, SWD Policji)- znajomość rozporządzeń MSWiA w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych, w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego- umiejętność obsługi komputera, w tym szybkiego pisania na klawiaturze - umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji - odporność na stres - umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych - umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego) DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (WYMAGANIA DODATKOWE) - znajomość dodatkowego, poza deklarowanym, języka obcego na poziomie komunikatywnym - doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych - ogólna znajomość topografii woj. śląskiego i Polski

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 120 do 6 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty pracy

Ratownik wsp

Opublikowano: 21-04-2025

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie

Lokalizacja: lubuskie / Wędrzyn

Ratownik WSP- uczestniczenie w działaniach ratowniczych prowadzonych przez WSP. Wymagane wykształcenie min. średnie. Zwiększone umiejętności...

Ratownik medyczny

Opublikowano: 21-04-2025

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Lokalizacja: dolnośląskie / Ząbkowice Śląskie

W ZAWODZIE Wymagania konieczne: Zawód: Ratownik medyczny Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: RATOWNIK MEDYCZNY Wymagania inne:...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Lokalizacja: śląskie / Sieraków Śląski

Praca wykonywana w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi. Rozkład czasu pracy od 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku. Okres zatrudnienia: 2 lata służba...