Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy, to wiodąca placówka onkologiczna w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach nad nowymi metodami leczenia chorób nowotworowych, kształcimy przyszłe kadry medyczne i naukowe oraz współpracujemy z instytucjami zagranicznymi. Nasza misja to tworzenie nowej wiedzy i standardów w onkologii, w celu walki z nowotworami i leczenia pacjentów. Działamy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i metod badawczych. Do naszego zespołu w Dziale Systemów Zarządzania, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Kompleksowa obsługa pacjenta onkologicznego i jego rodziny, polegająca na udzielaniu kluczowych informacji o ścieżce diagnostyczno-terapeutycznej oraz zapewnianiu wsparcia organizacyjnego przez cały proces leczenia,
- organizacja i planowanie harmonogramu diagnostyki, wizyt i terapii w ramach Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (DiLO), w tym umawianie wizyt i badań oraz czuwanie nad przestrzeganiem terminów wynikających z tzw. szybkiej ścieżki onkologicznej,
- aktywna komunikacja i przypominanie pacjentowi (telefonicznie, mailowo lub osobiście) o terminach badań i konsultacji, a także utrzymywanie stałego kontaktu w celu udzielania odpowiedzi na bieżące pytania,
- zarządzanie przepływem informacji i efektywna współpraca z całym zespołem medycznym (lekarzami, pielęgniarkami, psychologami, rehabilitantami i innymi specjalistami), zapewniając płynność procesu leczenia,
- organizowanie posiedzeń wielodyscyplinarnych konsyliów onkologicznych oraz przekazywanie pacjentom i ich rodzinom ustaleń konsyliów oraz decyzji lekarzy prowadzących,
- dbałość o wysoki standard obsługi i komfort pacjenta, w tym informowanie o możliwościach wsparcia psychologicznego, dietetycznego i socjalnego, a także zbieranie opinii pacjentów w celu poprawy jakości opieki.
- Wykształcenie minimum średnie,
- wysoka kultura osobista, empatia, umiejętność komunikowania się z pacjentami i ich rodzinami,
- umiejętność organizacji pracy, zarządzania wieloma zadaniami, utrzymywania terminów i pracy pod presją czasu,
- odporność na stres, rzetelność, dokładność i terminowość w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność pracy zespołowej i współpracy z personelem medycznym i administracyjnym.
- znajomość systemów/aplikacji specyficznych dla onkologii, np. DILO, AP-DILO, bądź innych,
- mile widziane: Doświadczenie w placówce medycznej lub w dziedzinie onkologii oraz znajomość podstaw onkologii.
- Pełnoetatowe zatrudnienie w największej onkologicznej placówce w kraju, na podstawie umowy o pracę,
- dzienny wymiar czasu pracy 7:35 godz.,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego.
Podobne oferty pracy
Recepcjonista / Recepcjonistka
Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda, Wojska Polskiego 3
Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: CENTRUM MEDYCZNE MML SP. Z O.O.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2E
Zakres obowiązków: bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów, kompleksowa obsługa recepcji, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Stanisława Matyi 8
Co będziesz robić na co dzień? dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług...