Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem założeń merytorycznych i organizacyjnych dotyczących przeprowadzania postępowań w sprawie zawierania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w odniesieniu do ambulatoryjnej opieki specjalistycznej;
 - przygotowywanie materiałów informacyjnych niezbędnych w procesie zawierania umów o udzielanie świadczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, dotyczących w szczególności warunków wymaganych od świadczeniodawców, organizacji postępowania w konkursie ofert i rokowaniach;
 - współpraca z konsultantami krajowymi i wojewódzkimi, reprezentatywnymi organizacjami świadczeniodawców oraz instytucjami właściwymi w sprawach związanych z realizacją świadczeń opieki zdrowotnej pozostającym we właściwości Sekcji;
 - udział w opracowywaniu klinicznych wskaźników jakości świadczeń opieki zdrowotnej oraz dokonywanie oceny wpływu regulacji prawnych oraz przyjętego sposobu finansowania na jakość udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej;
 - współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) w zakresie ustalania taryfy świadczeń, w tym opracowywanie, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji opinii dotyczących skutków finansowych dla systemu ochrony zdrowia opiniowanych przez AOTMiT;
 - opiniowanie wniosków o wyrażenie zgód na zawarcie, przedłużenie lub zmianę umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z art. 156 ustawy o świadczeniach, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji;
 - prowadzenie nadzoru nad realizacją świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju świadczeń pozostających we właściwości Sekcji, polegającego w szczególności na: analizie problemów zgłaszanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu i świadczeniodawców oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania, ocenie prawidłowości stosowania przyjętych zasad zawierania umów i udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz przygotowywanie wyjaśnień i interpretacji dotyczących tych zasad;
 - merytoryczna odpowiedzialności za treść słowników Funduszu w zakresie właściwości rzeczowej Sekcji oraz za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/ kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
 - merytoryczna odpowiedzialność za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/ kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
 - przygotowywanie wniosków o zlecenie dostosowania systemów informatycznych Funduszu w zakresie zadań Sekcji;
 - nadzór nad realizacją zadań objętych zakresem działania Sekcji przez odpowiednie komórki organizacyjne w oddziałach wojewódzkich Funduszu;
 - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Funduszu w zakresie poprawy dostępności do świadczeń.
 
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe: medyczne, zdrowie publiczne;
 - prawo do wykonywania zawodu, jeżeli dotyczy;
 - Lata pracy zawodowej:
- na stanowisko głównego specjalisty: minimum 5 lat pracy zawodowej;
 - na stanowisko starszego specjalisty: minimum 4 lata pracy zawodowej
 
 - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia,
 - bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych
 - z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
 - znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
 - bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
 
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
 - doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznym;
 - specjalizacja / studia podyplomowe mające zastosowanie w ochronie zdrowia.
 - umiejętność samodzielnej pracy, w tym pracy koncepcyjnej;
 - umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań i pracy pod presją czasu;
 - umiejętność syntetycznego formułowania wniosków i podsumowań wyników analiz;
 - umiejętność swobodnego formułowania myśli i tworzenia projektów pism/ decyzji administracyjnych;
 - operatywność w działaniach i dyspozycyjność;
 - doskonała umiejętność organizacji pracy własnej;
 - umiejętność pracy w zespole;
 - otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
 - rzetelność i terminowość;
 - duża odporność na stres.
 
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
 - kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
 - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
 - oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
 
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
 - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
 - możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
 - pracę w systemie hybrydowym
 - elastyczny czas pracy
 - nagrodę jubileuszową za staż pracy
 - dodatkowy urlop stażowy
 - profesjonalny system szkoleń
 - możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
 - możliwość dofinansowania studiów do 100%
 - opiekę mentora/ mentorki
 - atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
 - dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
 - dofinansowanie karty sportowej
 - Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
 
 - ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
 - inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
 
Podobne oferty pracy
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...
Lekarz specjalista - medycyna rodzinna
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie, obsługa komputera nie jest Ci obca, posiadasz zdolność do słuchania...