Ogłoszenie numer: 10366742, z dnia 2025-10-25
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)
Miejsce pracy: Radom
Opis stanowiska
- Rejestrowanie pacjentów na wizyty oraz udzielanie informacji telefonicznie i mailowo
- Wsparcie pacjentów w wyborze placówek i usług medycznych
- Promowanie badań profilaktycznych i szczepień
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi i dbanie o pozytywne doświadczenia pacjentów
Wymagania
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym i elastyczność godzin pracy
- Dostępność 30-40 godzin tygodniowo
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Sprawność w obsłudze komputera i nauce nowych programów
Oferujemy
- Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie bez górnego limitu godzin
- Premie uzależnione od jakości i efektywności pracy
- Profesjonalne szkolenia oraz wsparcie zespołu i lidera
- Możliwość awansu i wewnętrznej ścieżki kariery
- Doświadczenie w renomowanej firmie medycznej
- Opcję pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu po wdrożeniu
- Preferencyjne warunki prywatnej opieki medycznej i karty sportowej
- Udział w konkursach, wydarzeniach integracyjnych i akcjach profilaktycznych
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi pacjentów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Rejestracja pacjentów i udzielanie informacji o świadczeniach Telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjentów Prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz...
Recepcjonista / Recepcjonistka
Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda, Wojska Polskiego 3
Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: CENTRUM MEDYCZNE MML SP. Z O.O.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2E
Zakres obowiązków: bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów, kompleksowa obsługa recepcji, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach...